Om oss.

Oslotur 2023

Barnehagen

Knoll og Tott barnehage er en en avdelings barnhage med 14 plasser i alderen 0 til 6 år på Tomter i Indre Østfold kommune.

Vi holder til i kjelleren i Tolfshusveien 14. Barnehagen ble startet i desember 1994 av dagens eier.

Vi har egen tur plass i skogen som heter Trollstedet, med lavvo bål plass og masse område å boltre oss rundt på..

Barnehagen

Naturen og barnet. Vi elsker å være ute å leke, undre og forske. Lager mat ute på bålet og går gjerne på oppdagelsesferd til Solberbekken for å leke med vann.

20160216_140831

Satsningsområde

I barnehageåret 2022 til 2023 ønskar vi å satse på barns rett til medvirkning. Vi ønsker å være en lyttende og aktiv voksen som er tilstede for barna. Det handler om å sette barnet i fokus.

Vi kommer til å gå turer i skog og mark, tegne, klippe og lime. Leke og kose oss er også viktig.

Ansatte

• Jørn-Thomas Gaaseby, Eier og styrer (Barnehagelærer)
  • Anette Tefre, Pedagogisk leder (Barnehagelærer)
  • Gutiera Grigaliuniene. Assistent